Followers


Thursday, December 29, 2011

CORETAN........


alhamdulillah a praise to allah….
dah masuk 4 bulan aku bermastautin kat bumi Jordan nie..syukur segalanya baik-baik aja…pelajaran Alhamdulillah setakat nie ok lagi..hehe..utk sem1 nie aku amek 2 subjek aja madkhal tasyri3 ngan ulum quran..dokter yg mengajar aku baik sngat2..suka ambil berat kat kami pelajar malaysia..tambah-tambah budak first year cam aku nie..b.arab pon berterabur lagi..huhu..erm..makanan2 kat sini pon bleh tahan gak la sedap2.huh..hobi baru aku sekarang memasak..hahaha..nie nak share skit gambaq2 aku kat sini...hehehe..

makam muaz bin jabar...





makam abu ubaidah al-jarrah.....

bersama akak2 PINTAR..yg comei2..hehe

bersama anak-anak negeri penang...(MUTIARA)

bersama liyana ngan khaulah....
SAYA..yang semakin tembam..huh
PANTAI AQABAH,JORDAN........

PERLABUHAN AQABAH,JORDAN........


 Okaylah..setakat nie jerr lah..hehehe..saya akan final exam pada 12januari&17januari 20012..DOAKAN SAYA&RAKAN2...

1 comment:

rizki said...

gambar yang bagus, boleh izin copy beberapa untuk rujukan gambar ya...